Alla inlägg under april 2014

Av Monica - 29 april 2014 18:00

Så har man varit på utbildningen i två dagar, i går var det Mentalisering och Anknytning det handlade om. Och i dag hade vi en föreläsare där och familjebehandling och så himla intressant det var. Så nu håller man på att kollar efter lite vidareutbildningar. Men i går var det ju även Kettlebell pass det var andra gången jag var på det men absolut inte den sista och i morgon blir det Cirkelgym träning igen. Men efter Kettlebell så känns det i hela kroppen och man känner verkligen att man har muskler som man inte trodde fanns, men jag gillar det verkligen. Träningsvärk är i allafall en härlig känsla och man mår bra i hela sig. 

Hoppas att detta inlägg blir bra inte så händig ännu, att blogga ifrån mobilen men det blir väl bättre det med hoppas jag. Ha nu en trevlig fortsatt tisdag på er alla.



Av Monica - 26 april 2014 07:19

Ja nu ska jag ta och börja dela med mig av mina dagar, här kommer ni få följa med mig som mamma, studerande, men även som djurägare. Kommer att dela med mig både i bilder och text, det kommer att vara en blandning av allt. Jag har även börjat att träna förra veckan testade jag dock på cirkelgym och kettlebell det fastnade jag för, så denna vecka har det dock bara blivit cirkelgym då jag inte kunde gå på kettlebell passet pga att jag då jobbade. Något som jag skulle ha börjat med för länge sedan, men det är väl som med allt bättre sent än aldrig.  

Nu så väntar man bara på att lill tjejen ska vakna så man kan sparka igång denna dag också, vi får se vad som händer i dag men ska även försöka hinna med att plugga lite.



Kram

Monica 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards