Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Monica - 2 juni 2014 07:44

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen, men jag har varken orkat eller har haft någon tid. Mycket med skolan och nu är det sista rycket med Examensarbete som skall vara inne på torsdag och sedan är det bara redovisningar kvar nästa vecka och examen nästa onsdag. *LÄNGTAR* Vet dock om att jag är godkänd i alla ämnen så nu är det bara att lyckas med examensarbetet och redovisningen, sedan kan jag titulera mig som Behandlingspedagog.    Men det har varit en tuff tid dessa två år och nu skriver jag om Sockerberoende i mitt arbete mycket intressant, så är det någon som har erfarenhet av det så får ni gärna lämna en komentar om ni vill och känner för det. Alla tips är bra.   

Att just socker kan vara så skadligt ja det kan man ju inte tro, eller jo det kan man men skulle det komma i dagsläget så skulle jag tro att det skulle bli klassad som en drog. Nä det är väl lika bra att köra i gång med arbetet och inte mig emot det är både roligt och intressant att sitta och läsa om det, sedan skriva vad en annan känner och tycker. 


Kram

Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards