Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Monica - 4 juni 2014 07:52

Japp det gör jag, och det är för i morgon skall mitt examensarbete vara klart och jag känner som så kommer jag att hinna. Det känns som det är en hel del kvar att skriva på det. Men det är även intressant och kommer nog gå så bra som det bara kan göra. I allafall så hoppas jag på det, att skriva om sockerberoende och vad som händer i både kroppen och hjärnan när vi stoppar i oss socker. Ifrom av godis, fika bröd, mjukbröd osv, denna lista kan göras lång och vad vi känner och så. Ja nu är det ju inte alla som har detta problem och många kan äta med mått, men det finns allt för många som lider med detta besvär. Så det är nog tur att det är en regning dag så man inte lockas att gå ut i det fina vädret, och sedan behöver vi lite regn till våra växter och så. Nä dax att återgå till Examensarbete snart snart är utbildningen slut och jag kommer verkligen att sakna den, denna utbildning har gett så otroligt mycket.


Kram

Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards