Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Monica - 12 juni 2014 11:33

Japp i går så var det Examen, så i dag kan denna kvinna titulera sig som Behandlingspedagog. Helt underbar känsla kan jag lova och två år har gått med både skratt och gråt men inte minst allt pusslande med barn och familj när det gäller praktik. Men jag har klarat det och det känns så skönt och jag är nu stolt över mig själv. Samt att jag är så otroligt tacksam för all pepp och stöd man har haft från nära och kära. *Det har varit guld värt.* Men nu i dag går jag på jobbet som en behandlingspedagog. I kväll så är det skolavslutning för mina grabbar men tyvärr så missar jag den, då jobbet kallar och i morgon är det dotterns skolavslutning men den kan jag gå på och sedan drar hon i väg upp mot Umeå över helgen, hon följer med min underbara svärmor på hundutställning.    Nä nu är det dax för mig att åter gå till det jag håller på med, men ville bara in och lätta hjärtat på glädje ruset som just nu befinner sig i mig.   


Kram

Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards