Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Monica - 9 juni 2014 22:57

Ja snart kan jag kalla mig för behandlingspedagog, tjohoo snart har dessa två år gått.

Vissa block som vi har läst har varit tuffare än andra kan jag lova, men gett så otroligt mycket och framför allt man har fått jobba med sin egen ryggsäck som man har burit på. Men på onsdag är det examen och gissa om jag är glad när jag hade klarat examensarbetet, så nu är det bara redovisningen kvar att göra och den är i morgon. Sedan så är det bara att invänta onsdagen och jag är så himla nöjd och glad över att jag har klarat denna. Så på torsdag väntas det jobb och jag kan stlot säga jag längtar verkligen dit. Nu börjar det nya livet med nya utmaningar. Och denna sommar kommer att bjuda på så mycket och underbara upplevelser.    Mer specifikt kommer senare vad som kommer att vara i sommar, men nu först ska jag njuta av detta.    


Kram

Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards